Keynote Speech:We are pleased to announce that Professor Michael A. Peters, University of Illinois, USA- University of Waikato, New Zealand and Professor Volker Kraft, UoAS Neubrandenburg / Kiel University, Germany and Professor Tina Besley, University of Waikato, New Zealand; will give the keynotes in the conference.
ورود به سیستم




 ارسال مجدد ایمیل تایید؟
 فراموشی رمز ورود
 کاربر جدید ؟ ثبت نام

حاميان همايش

وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

وزارت آموزش و پرورش

دبيرخانه شوراي عالي آموزش و پرورش


پارك علم و فناوري خراسان رضوي

كميسيون انجمن‌هاي علمي ايران

موسسه مالي و اعتباري كوثر

صندوق غير دولتي پژوهش و فناوري خراسان رضوي

اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوي

پژوهشكده تعليم و تربيت عباس‌زادگان

خانه انديشمندان علوم انساني

موسسه آموزش عالي حكمت رضوي

دانشگاه بيرجند

دانشگاه بجنورد

دانشگاه حكيم سبزواري

سازمان فرهنگي- تفريحي شهرداري مشهد

ايران كنفرانس، مرجع همايش‌هاي داخلي و خارجي


انتخاب زبان
جستجو


   

باسمه‌تعالي

به اطلاع پژوهشگران، استادان و دانشجويان گرامي  مي‌رساند:

الف) پژوهشگراني که مقاله آنها براي ارائه بصورت شفاهي پذيرفته شده است:

1. اسلايدهاي سخنراني خود را طبق فرمت ارائه شفاهي تهيه نمايند و تا تاريخ 92/2/25 به آدرس pesi4@um.ac.ir ارسال نمايند. اين آدرس مختص دريافت فايل هاي شفاهي مي باشد.

2. در قسمت موضوع ايميل ارسالي اين عبارت را درج نماييد. اسلايدهاي سخنراني.

3. عدم ارسال اسلايدها تا تاريخ مذکور به منزله انصراف فرد از ارائه و حضور در همايش مي باشد.

4. درصورت عدم ارسال اسلايدها گواهي نيز صادر نخواهد شد.

5. مدت ارائه شفاهي هر مقاله 20 دقيقه مي باشد و پرسش و پاسخ هيات داوري درباره محتواي مقاله 10 دقيقه خواهد بود.

6. به تعداد نويسندگان هر مقاله، گواهي صادر خواهد شد و اسامي تمامي نويسندگان طبق ترتيب درج شده در مقاله کامل، در گواهي‌ها درج خواهد شد. براي هر يک از نويسندگان چنانكه در همايش ثبت نام نموده باشند، پکيج در نظر گرفته شده است. در پايان اختتاميه همايش گواهي هر مقاله داده خواهد شد. اين گواهي به منزله گواهي حضور در همايش نيز مي‌باشد.

ب) پژوهشگراني که مقاله آنها براي ارائه بصورت پوستر پذيرفته شده است:

1. فايل پوستر خود را طبق فرمت ارائه پوستر تهيه نمايند و تا تاريخ 92/2/25به آدرس (مشهد، ميدان آزادي، دانشگاه فردوسي مشهد، دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي، دبيرخانه همايش اتاق 125) ارسال نمايند.

2. عدم ارسال پوسترهاي چاپ شده تا تاريخ مذکور به منزله انصراف فرد از ارائه و حضور در همايش است.

3. در صورت عدم ارسال پوستر، گواهي نيز صادر نخواهد شد.

4. بايد حتماً يكي از نويسندگان مقاله براي ارائه پوستر در روزهاي همايش حضور داشته باشد. فرد ارائه کننده بايد در روز همايش در کنار پوستر خود حضور داشته باشد و به سوالات مراجعه‌کنندگان پاسخ دهد. در صورت عدم حضور اين فرد گواهي نيز صادر نخواهد شد.

5. به تعداد نويسندگان هر مقاله گواهي صادر خواهد شد و اسامي تمامي نويسندگان طبق ترتيب درج شده در مقاله کامل، در گواهي‌ها درج خواهد شد. براي هر يک از نويسندگان چنانكه در همايش ثبت نام نموده باشند، پکيج در نظر گرفته شده است. در پايان اختتاميه همايش گواهي هر مقاله داده خواهد شد. اين گواهي به منزله گواهي حضور در همايش نيز مي‌باشد.

ج) پژوهشگراني که صرفاً چکيده مقاله آنها براي چاپ در مجموعه چکيده مقالات همايش پذيرفته شده است:

1. چنانكه اين نويسندگان در همايش حضور داشته باشند و قبلاً هزينه ثبت نام در همايش را پرداخت نموده باشند، پکيج و گواهي پذيرش چكيده به آنها تحويل داده خواهد شد.

2. به تعداد نويسندگان هر مقاله گواهي صادر خواهد شد و اسامي تمامي نويسندگان طبق ترتيب درج شده در مقاله کامل، در گواهي‌ها درج خواهد شد. در پايان اختتاميه همايش گواهي هر مقاله داده خواهد شد. اين گواهي به منزله گواهي حضور در همايش نيز مي‌باشد.

د) شركت كنندگان آزاد

1. چنانكه اين نويسندگان در همايش حضور داشته باشند و قبلاً هزينه ثبت نام در همايش را پرداخت نموده باشند، پکيج و گواهي شركت در همايش به آنها تحويل داده خواهد شد.

ه) موارد ديگر

1. براي هر فرد در صورت داشتن بيش از يک مقاله، صرفاً يک پکيج در نظر گرفته شده است، اما براي هر مقاله او بطور جداگانه گواهي صادر خواهد شد.

2. در روز همايش به هيچ عنوان امکان تغيير اسامي وجود ندارد.

3. براي ساير شرکت کنندگان اعم از ثبت نام کنندگان و مدعوين صرفاً گواهي حضور صادر خواهد شد.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------

ضمن تشکر از مشارکت گسترده پژوهشگران، استادان و دانشجويان گرامي بدين‌وسيله نتيجه داوري‌  مقالات تمام متن به شرح جدول زير تقديم مي‌گردد.

نتايج داوري مقالات تمام متن

(تاريخ بروزرساني: 1392/2/2)

كد مقاله

عنوان مقاله

وضعيت

60

تحول در نظام آموزش و پرورش؛ ملزومات و بايسته­هاي آن بر اساس نهضت آهستگي

سخنراني

68

زيست­نگاري و روايتِ فهم معلمان از نقش فلسفه تربيت در تحول عملکرد آنان

سخنراني

85

مختصات فلسفي حرکت جوهري انسان در حکمت متعاليه و کاربردهاي آن در شناسايي اصول حاکم بر تحول آموزش و پرورش

سخنراني

91

نقش تعليم و تربيت مرزي با تاكيد بر دلالت‌هاي تربيتي ژيرو در تحول تربيتي

سخنراني

120

تبيين تحول نظام آموزش و پرورش در فرآيند آنتروپي فازي

سخنراني

135

بررسي زمينه هاي فلسفي تطبيق و نقش ان در تحولات اموزش و پرورش

سخنراني

145

امکان هم کناريِ تفکر انتقادي و تجربه ي ديني در برنامه ي تربيت ديني

سخنراني

152

تبيين مولفه هاي نظام تربيت معلم با توجه به اسناد تحولي تربيت رسمي و عمومي جمهوري اسلامي ايران

سخنراني

175

رخداد تحول، درسايه رخداد "فهم" در هرمنوتيک فلسفي گادامر و دلالت¬هاي آن براي اصلاح تعليم و تربيت

سخنراني

179

تبيين و نقد مباني فلسفي تحول مفهوم يادگيري در طرح پايديا

سخنراني

208

بررسي قطبهاي تضاد در مؤلفه‏هاي آموزش چند‏‏فرهنگي در محتواي آموزشي کتاب‏هاي مقطع پيش‏دبستاني با تکيه بر ديدگاه دريدا

سخنراني

231

بازنمايي هاي خام: نقطه عزيمت آموزش فلسفه (تفكر) به كودكان

سخنراني

245

مقدمه‌اي بر تبيين ماهيت نظام آموزش و پرورش ايران از آغاز مدرنيسم تا امروز

سخنراني

249

بررسي فلسفه ايجاد مدارس غيرانتفاعي و سازگاري آن با عدالت تربيتي از منظر متخصصان تعليم و تربيت: رويکردي هرمنوتيکي

سخنراني

268

فلسفه تربيت اسلامي در چشم انداز آينده

سخنراني

296

آرمان¬شهرگرايي و تحول در آموزش و پرورش

سخنراني

300

بررسي ماهيت موسيقي و دلالتهاي تربيتي موسيقي و نقش آن در تحول مفهوم فرآيندهاي تربيتي

سخنراني

310

تحول تربيتي در پارادايم پيچيدگي

سخنراني

321

بررسي نقش تعليم و تربيت در تکوين هويت فردي در عصر اينترنت با نگاهي به فلسفه هستي

سخنراني

346

بررسي توانمندي ها و کاستي هاي فلسفه هاي تعليم و تربيت اسلامي معاصر بر اساس بايسته هاي تحول گرايي در تعليم و تربيت

سخنراني

361

طراحي مدلي براي تغييربرنامه هاي درسي در پرتو يافته هاي فلسفه تربيت در جمهوري اسلامي ايران

سخنراني

398

نقش فناوري اطلاعات در تحول هدفهاي آموزشي بر مبناي نگرش نظريه پردازان انتقادي

سخنراني

400

تحول در آموزش علوم بر مبناي فلسفه¬ي علم پسا اثبات¬گرا

سخنراني

428

نگاهي به آموزش شهروندي اسلامي با تاکيد بر نهج البلاغه

سخنراني

434

سير تغيير پارادايم ها در تعليم و تربيت

سخنراني

441

بررسي و تبيين مباني هستي شناسي سند تحول راهبردي نظام تربيت رسمي جمهوري اسلامي ايران و مقايسه تطبيقي آن با مباني هستي شناسي رئاليسم انتقادي روي باسکار

سخنراني

445

کدام گفتمان : «تحول در نظام تربيتي» يا «نظام تربيتي تحول آفرين»: تحليل انتقادي گفتمان چهار دهه تحول در نظام تربيتي بعد از انقلاب اسلامي

سخنراني

469

تبيين فلسفي شکاف بين «مباني نظري تحول بنيادين آموزش و پرورش» و «مؤلفههاي سند تحول» در خصوص «نقش و جايگاه تربيت عمومي»

سخنراني

506

تحليل تطبيقي تلاشهاي صورت گرفته در عرصه فلسفه تعليم و تربيت جمهوري اسلامي ايران

سخنراني

511

بررسي فلسفي مولفه هاي اصلي انقلاب اسلامي به مثابه ظرفيت هايي براي تحول در نظام آموزش و پرورش و آسيب شناسي عدم بهره گيري شايسته از آنها

سخنراني

512

بررسي ويژگي هاي يک نظام آموزشي مبتني بر نظريه دموکراسي تفاهمي

سخنراني

515

عدالت و آموزش و پرورش: نگاهي به رويكردهاي عدالت آموزشي

سخنراني

537

تأملي بر رويكردهاي تربيت ارزشي: نگاهي به جايگاه تربيت ارزشي و تحول آن در نظام آموزش و پرورش ايران

سخنراني

1003

بسترهاي تحول فهم معلم از تعاملات آموزشگاهي: از هرمنوتيک فلسفي گادامر تا پديدارشناسي تأويلي ريکور

سخنراني

1010

فلسفه و فيلسوف آموزش و پرورش در ايران به کدام سو مي رود؟(يا بايد برود)

سخنراني

1501

ارائه الگوي ارزيابي سازواري نظريه ترکيبي در فلسفه تعليم و تربيت؛ بررسي موردي سازواري «فلسفه تربيت جمهوري اسلامي ايران» در سند ملي تحول بنيادين آموزش و پرورش

سخنراني

1504

فلسفه¬ي تعليم و تربيت به مثابه کنشي روشنگرانه در پرتو صورتبندي روشنگريِ پست مدرن

سخنراني

1505

پديدارشناسي تغيير در نظام تعليم و تربيت بر اساس نگرش مايکل فولن

سخنراني

1520

تجربه زيباشناختي؛ شيوه‌اي جديد در فرآيند تدريس - يادگيري

سخنراني

1527

ملاحظات جنسيتي در راستاي تحول در نظام تربيت رسمي و عمومي ايران

سخنراني

1528

بررسي سير تحول آموزشهاي شهروندي در بافت ايدئولوژيک جامعهي ايران

سخنراني

1543

چگونگي تحول در نظام رايج تربيت اخلاقي مدارس جهت کاهش شکاف ميان معرفت و عمل بر مبناي ديدگاه علامه طباطبايي (ره)

سخنراني

3

تحول مفهوم شهروندي در عصر جهاني¬شدن و دلالت¬هاي آن براي تربيت شهروند جهاني

پوستر

44

تربيت شهروند جهاني با تمرکز بر ديدگاه نظريه پردازان انتقادي: اهرم تحول زا در نظام آموزش و پرورش

پوستر

90

نقد کلي کتاب تفکر و پژوهش پايه ششم ابتدايي

پوستر

98

برافراشتن چادرهاي دانش و دگرگوني در مفهوم برخي فرايندهاي تربيتي: نگاهي به تلاش¬هاي محمد بهمن¬بيگي در پيشرفت آموزش¬وپرورش ايران

پوستر

100

تبيين ارتباط بين توانايي حل مساله در دانش آموزان از طريق فلسفه براي کودکان

پوستر

130

واکاوي نظريه تربيتي هنري جيرو

پوستر

138

مباني فلسفي آموزش از دور و نظريه¬هاي آن

پوستر

142

تحليل سير تاريخي نظريه بازسازي اجتماعي در تحولات نظام آموزش و پرورش

پوستر

148

بررسي ديدگاه پيترز در زمينه تحول و جايگاه آن در نظام تربيتي ايران

پوستر

151

بررسي راهکارهاي ترويج آموزش انتقادي و مبتني بر گفت و گو در نظام تعليم و تربيت

پوستر

170

نگاه تحولي به نقش حرفه اي معلم در نظام آموزشي

پوستر

171

کارکرد متناظر با دانشوري در تعليم و تربيت: پارادايم اصيل در تحول بنيادين نظام تربيتي

پوستر

174

بررسي تحول برنامه درسي آموزش ابتدايي با نگرشي بر آموزش فلسفه به کودکان

پوستر

176

آموزش وپرورش ورويارويي با چالش هاي جهاني شدن براي تربيت ديني

پوستر

184

فلسفه اسلامي و تحول در آموزش و پرورش

پوستر

186

امکان بهرهگيري از نگاه پراگماتيسمي ديويي در حل تعارض سنت و مدرنيته در نظام آموزش و پرورش ايران

پوستر

191

پست مدرنيسم و تاثير آن بر برنامه درسي ايران

پوستر

195

مدرسه دانش آفرين: سناريوي جديد مدارس فردا (عنوان جديد: دانش ضمني: نيمه پنهان توسعه حرفه اي معلمان)

پوستر

213

نگاهي به اخلاق فضيلت و نقش آن در تحول تاريخي تعليم و تربيت اخلاقي

پوستر

216

بازنگري در نقش معلم و شاگرد بر اساس مباني انسانشناختي نظريۀ انتقادي پائولو فريره

پوستر

220

حيات طيبه مقدمه اي جهت وصول به قرب الي الله به عنوان هدف غايي در نظام تربيتي رو به کمال اسلام

پوستر

225

نگاهي به جايگاه و نقش فيلسوفان تعليم و تربيت در تكوين و تحول نظام جديد آموزشي ايران

پوستر

232

بررسي آزادي از ديدگاه فيلسوفان و متفکران تعليم و تربيت و نقش آن در تحولات نظام آموزش و پرورش ايران

پوستر

233

معرفي رويکرد اپيستومولوژيک جديد ساختنگرايي پيچيده در آموزش و پرورش؛ مدل پيچيدگي و شناخت

پوستر

237

از مقوله اي بنام فلسفه تربيت معلم تا آرمانشهري بنام معلمان بدون مرز : جايگاه و نقش فلسفه تربيت معلم در تحول نظام آموزش و پرورش

پوستر

256

روشهاي عملياتي شدن سند تحول بنيادي در نظام آموزش و پرورش با رويكرد برنامهريزي استراتژيك

پوستر

260

چالش هاي آموزش تفکر انتقادي از ديدگاه فيلسوفان و روانشناسان

پوستر

274

واکاوي بنيان¬هاي تفکر انتقادي در انديشه¬هاي ژاک دريدا و ميشل فوکو و کاربردپذيري آن در تعليم و تربيت

پوستر

299

جايگاه تربيت عاطفي در تعليم و تربيت اسلامي

پوستر

307

جايگاه تربيت شهروند اسلامي در تحول نظام آموزش و پرورش

پوستر

322

انديشه هاي رورتي و تاثير آن بر تحول رابطه معلم و شاگرد

پوستر

330

بنيان هاي تحوّل آموزش و پرورش از ديدگاه روسو و فارابي

پوستر

336

بررسي مباني فلسفي سند برنامه درسي ملي ايران

پوستر

339

تبيين نظام آموزشي اسلامي - ايراني با تاکيد براهداف و اصول تربيتي برمبناي هستي شناسي حکمت متعاليه

پوستر

340

بررسي و تبيين رويکرد پساساختار گرايي،تحول در برنامه درسي ايران

پوستر

349

مقايسه‏ ي تطبيقي انديشه‏ هاي تربيتي ملاصدرا و روسو

پوستر

370

موانع و چالش هاي تحول در آموزش و پرورش از منظر پساساختارگرايي

پوستر

377

برنامه درسي معنوي ، چيستي و چرايي

پوستر

404

تحليل اثر گذاري فلسفه برنامه درسي چندفرهنگي بر خط مشيهاي نظام آموزش و پرورش ايران و نحوه رويارويي با مسايل و رويدادهاي آن

پوستر

410

تبيين و بررسي ديدگاه هرمنوتيکي ريکور براي بهبود و تحول در برنامه درسي آموزش و پرورش

پوستر

424

جايگاه ديدگاه هرمنوتيکي در سند تحول بنيادين آموزش وپروش

پوستر

435

بررسي تطبيقي اهداف تربيتي از ديدگاه برزينکا و مباني سند تحول بنيادين نظام تربيت جمهوري اسلامي ايران

پوستر

449

بررسي ارتباط آموزش فلسفه براي کودکان با تربيت شهروند جهاني

پوستر

455

فلسفه تربيتي آموزش از دور

پوستر

457

بررسي ديدگاه پست مدرنيزم درباره ي ارتباط فاوا با تعليم و تربيت

پوستر

458

مباني، اصول و اهداف تعليم و تربيت کثرت گرايي و دلالتهاي تربيتي آن در نظام آموزشي ايران

پوستر

465

بررسي و نقد مباني نظري سند تحول بنيادين آموزش و پرورش

پوستر

467

تاثير پديدارشناسي ذهن بر تحول روش شناسي پژوهش تربيتي

پوستر

473

تحليل محتواي کتاب هاي درسي بخوانيم و بنويسيم دوره ابتدايي از منظر توجه به مقوله هاي آموزش فلسفه به کودکان در راستاي تحول بنيادين در نظام آموزش و پرورش

پوستر

499

بررسي جايگاه تربيت شهروند جهاني در تحول نظام آموزش و پرورش

پوستر

504

نقد و بررسي«اهداف تفصيلي فعاليت هاي دوره پيش دبستاني» در برنامه درسي ملي جمهوري اسلامي ايران از منظر رويکرد اسلامي عمل

پوستر

514

پديده جهاني شدن در آموزش و پرورش ايران

پوستر

518

تبيين راهکارهاي پرورش مهارتهاي تفکر انتقادي؛ زمينه اي براي تحول يادگيري فراگيران

پوستر

526

تحول در آموزش پرورش از طريق بازشناسي مفهوم انسان فرهيخته

پوستر

535

واکاوي هويت و ابعاد مختلف آن در سند تحول بنيادين

پوستر

544

تحولي در اخلاق تدريس: تحليلي مبتني بر نظريه اعتباريات علامه طباطبايي

پوستر

1013

تحليل تطبيقي انديشه هاي اپل و برنشتاين درباره نسبت تغيير ساختار اجتماعي و تغيير برنامه هاي درسي

پوستر

1500

تحليل مفهومي و جامعه شناختي تعاريف «تربيت اسلامي» براساس سطح كليت و عينيت

پوستر

1522

نقش آموزش مبتني بر صلح در تحولات تعليم وتربيت جمهوري اسلامي ايران

پوستر

1525

بررسي تطبيقي تربيتديني ايمانگرايانه مسيحي و اسلامي با تأکيد بر ديدگاههاي سورن کرکگور و ملا محمد استرآبادي

پوستر

1529

تحليل تبارشناسانه سير تحول نظام هاي آموزشي

پوستر

1540

بررسي جايگاه آموزش دختران در سند تحول بنيادين نظام آموزش وپرورش (عنوان جديد: بررسي تصوير زن مطلوب در سند تحول بنيادين نظام آموزش و پرورش )

پوستر

37

تحليل نظريه پساساختارگرايي تربيتي بر تحولات آموزش و پرورش کشورهاي جهان با تاکيد بر آراي تربيتي ميشل فوکو

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

71

فرصت ها وچالشهاي آموزش وپرورش ايران در برابر جهاني شدن

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

73

فلسفه اسلامي وتحول در نظام آموزش وپرورش کشور ايران

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

75

فلسفه براي کودک سرآغاز تحول درتعليم وتربيت

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

97

تبيين رويکرد تعليم و تربيت اسلامي به پديده جهاني شدن

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

99

رابطه تربيت بافلسفه افرينش در حكمت متعاليه

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

102

بررسي فلسفه آموزش فناوري با تاکيد بر رويکرد تلفيقي در تعليم وتربيت (عنوان جديد: آموزش فناوري به معلمان با تاکيد بر فلسفه آموزش فناوري و رويکرد تلفيقي نظريه هاي يادگيري)

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

126

بنيادهاي معنوي آموزش و پرورش اسلامي: تاملي درباره نظام آموزشي ايران

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

154

تحليل مباني فلسفي تعليم و تربيت از ديدگاه باستان، اسلام و رويکرد نوين

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

155

بررسي نقش هنر در تحولات نظام آموزش و پرورش

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

165

بازتاب رويکردهاي تربيتي و فلسفه ي آن (تهذيب وتعليم) در فرهنگ ايراني-اسلامي

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

173

جايگاه فرهنگ بومي در شاخصه¬هاي اهداف تعليم و تربيت نوين ايران

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

183

جايگاه فناوري اطلاعات در سند تحول بنيادين آموزش وپرورش

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

204

مقايسه تعريف تربيت از منظر مباني سند تحول بنيادين آموزش و پرورش با ديدگاه صاحبنظران معاصر تربيت اسلامي

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

222

فلسفه اسلامي و تحول در نظام آموزشي کشور

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

242

بررسي چالشها و ارائه راهکارهايي جهت کيفيت بخشي به اجراي برنامه p4c در ايران

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

251

تربيت معنوي و کارکردهاي تربيتي آن در تعليم و تربيت

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

255

پيدايش رويکرد سازنده گرايي و تحول در محيط هاي يادگيري

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

263

فلسفه¬ي تعليم و تربيت اسلامي و نقش آن در تحول نظام آموزش و پرورش ايران

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

267

نگاهي به نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي- يادگيري با تاکيد بر رويکرد سازنده گرايي

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

290

چگونگي تربيت در جامعه مهدوي و تبيين اخلاق حرفه¬اي معلمان در عصر جهاني شدن

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

324

مطالعه تطبيقي مباني فلسفي تحول آموزش وپرورش ايران وفرانسه

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

356

امکانات شبکه هاي اجتماعي مجازي در ايجاد تحول تربيتي (با تاکيد بر اهداف سند تحول بنيادين)

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

358

تحليل سير تاريخي فمينيسم بر تحولات تعليم و تربيت با تاکيد بر ديدگاه تطبيقي امام علي (ع) و لاکان

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

396

نقش فلسفه تعليم و تربيت برمقوله پژوهش و توليد علم

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

397

نقش فلسفه ي اشراق و دلالت هاي تربيتي آن در ترسيم چشم انداز تحولات مطلوب آموزش و پرورش ايران

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

416

رويکرد ساختارگرايي و پساختارگرايي در مواجهه با فرهنگ و نسبت آن با تعليم و تربيت

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

425

شکاف ديجيتال پارادايمي نو در آموزش و پرورش (عنوان جديد: چشم انداز فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش)

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

444

تبيين و بررسي پژوهش تربيتي از منظر رئاليسم کلاسيک، رئاليسم علمي و رئاليسم انتقادي

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

451

بررسي ابعاد فلسفي سند چشم انداز نظام تعليم و تربيت و نقد دروني آن

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

452

نقدي برآموزش تکنولوژي محور در فلسفه هايدگر

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

468

ايدئولوژي گرايي و محافظه کاري به مثابه چالش هايي فراروي تحول تعليم و تربيت اسلامي در رويکردهاي سنت گرا

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

490

مباني فلسفي رويکرد تلفيقي دربرنامه ي درسي در تحول آموزش و پرورش

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

500

تلفيق اصالت هستي صدرايي با هستي گرايي معاصر: مبناي اهداف آموزش و پرورش

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

513

جايگاه رويکرد ايمان ديني کودک و نوجوان در سند تحول نظام آموزش و پرورش

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

525

هدفمندي آفرينش در فلسفه اسلامي و چالش هاي تربيتي آن

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

538

فلسفه تکنولوژي آموزشي: کاربرد در آموزش و يادگيري معاصر

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

1001

مباني فلسفي راهکار مدرسه محوري در سند تحول آموزش و پرورش

مقاله تمام متن در اولويت پذيرش قرار نگرفت.

----------------------------------------------------------------------------------------------

باسمه‌تعالي

ضمن تشکر از مشارکت گسترده پژوهشگران، استادان و دانشجويان گرامي بدين‌وسيله نتيجه داوري‌ چکيده مقالات پذيرفته شده به شرح جدول زير تقديم مي‌گردد.

توجه:

- نويسندگان چکيده مقالاتي که چكيده پذيرفته شده‌اند، مي‌بايست حداکثر تا تاريخ  1392/1/10 اصل مقاله را به دبيرخانه همايش ارسال نمايند.

- لازم است کليه کساني که چکيده مقاله آنها پذيرفته شده است، نسبت به پرداخت هزينه ثبت‌نام، اقدام نمايند.

- لازم است کليه کساني که مايلند در همايش شرکت نمايند، ضمن ثبت نام در همايش، نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايند.

- ارائه شفاهي و ارائه به صورت پوستر يا فقط چاپ مقاله پس از ارزيابي متن کامل مقاله‌ها مشخص خواهد شد.

- بديهي است عدم پرداخت هزينه ثبت‌نام به منزله انصراف از شرکت در همايش، تلقي مي‌شود. در نتيجه اثر ارسالي شما به دبيرخانه همايش، در مجموعه چکيده‌ها، چاپ نخواهد شد.

فهرست چكيده‌ مقاله‌هاي پذيرفته شده

كد مقاله

عنوان مقاله

3

تحول مفهوم شهروندي در عصر جهاني شدن و دلالت هاي آن براي تربيت شهروند جهاني

7

امام غزالي و احياي علوم دين: (تحوّلي در تاريخ تعليم و تربيت فرهنگ اسلامي و ايراني)

22

بررسي مباني فلسفي تدريس و نقش تحول آفرين آن در فرايند ياددهي يادگيري

30

تبيين و بررسي جايگاه رويکرد اتحادي وحدت نظر و عمل) در ايجاد تحول در فرايند ياددهي - يادگيري

34

تحليل سير تاريخي نظريه پلوراليسم تربيتي باتاکيد برديدگاه ليوتار بر تحولات نظام آموزش وپرورش

37

تحليل نظريه پساساختارگرايي تربيتي بر تحولات آموزش و پرورش کشورهاي جهان با تاکيد بر آراي تربيتي ميشل فوکو

44

تربيت شهروند جهاني با تمرکز بر ديدگاه نظريه پردازان انتقادي: اهرم تحول زادر نظام آموزش و پرورش

60

تحول در نظام آموزش و پرورش؛ ملزومات و بايسته­هاي آن بر اساس نهضت آهستگي

68

زيست­نگاري و روايتِ فهم معلمان از نقش فلسفه تربيت در تحول عملکرد آنان

71

فرصت ها وچالشهاي آموزش وپرورش ايران در برابر جهاني شدن

73

فلسفه اسلامي وتحول در نظام آموزش وپرورش کشور ايران

75

فلسفه براي کودک سرآغاز تحول درتعليم وتربيت

85

مختصات فلسفي حرکت جوهري انسان در حکمت متعاليه و کاربردهاي آن در شناسايي اصول حاکم بر تحول آموزش و پرورش

90

نقد کلي کتاب تفکر و پژوهش پايه ششم ابتدايي

91

نقش تعليم وتربيت مرزي با تاکيد بر دلالتهاي تربيتي ژيرو در تحول نظام آموزش وپرورش

93

نقش چالشهاي معرفت شناختي جهاني شدن (سياره اي شدن) در تحول نظام فلسفي آموزش وپرورش

97

تبيين رويکرد تعليم و تربيت اسلامي به پديده جهاني شدن

98

برافراشتن چادرهاي دانش براي رسيدن به صلح: نگاهي به تلاش­هاي محمد بهمن­بيگي در پيشرفت آموزش­وپرورش ايران

99

رابطه تربيت بافلسفه افرينش در حكمت متعاليه

100

تبيين ارتباط بين توانايي حل مساله در دانش آموزان از طريق فلسفه براي کودکان

102

بررسي فلسفه آموزش فناوري با تاکيد بر رويکرد تلفيقي در تعليم وتربيت

120

تبيين تحول نظام آموزش و پرورش در فرآيند آنتروپي فازي

126

بنيادهاي معنوي آموزش و پرورش اسلامي: تاملي درباره نظام آموزشي ايران

127

ايدئولوژي و آموزش و پرورش نگاهي انتقادي به سند تحول بنيادين نظام آموزش و پرورش

130

واکاوي نظريه تربيتي هنري جيرو

135

بررسي زمينه هاي فلسفي تطبيق و نقش ان در تحول اموزش و پرورش

138

مباني فلسفي و پداگوژيکي آموزش از دور و نظريه هاي آن

142

تحليل سير تاريخي نظريه بازسازي اجتماعي در تحولات نظام آموزش و پرورش

145

امکان هم کناريِ تفکر انتقادي و تجربه ي ديني در برنامه ي تربيت ديني

148

بررسي ديدگاه پيترز در زمينه تحول و جايگاه آن در نظام تربيتي ايران

151

بررسي راهکارهاي ترويج آموزش انتقادي و مبتني بر گفت و گو در نظام تعليم و تربيت

152

تبيين مولفه هاي نظام تربيت معلم با توجه به اسناد تحولي تربيت رسمي و عمومي جمهوري اسلامي ايران

154

تحليل مباني فلسفي تعليم و تربيت از ديدگاه باستان، اسلام و رويکرد نوين

155

بررسي نقش هنر در تحولات نظام آموزش و پرورش

165

بازتاب رويکردهاي تربيتي و فلسفه ي آن (تهذيب وتعليم) در فرهنگ ايراني-اسلامي

166

ضرورت تقويت تخيل اخلاقي در تحول نظام آموزشي

168

پارادايم انتقادي ونقش آن درتحول و توليد معرفت علمي

170

نگاه تحولي به نقش حرفه اي معلم در نظام آموزشي

171

کارکرد متناظر با دانشوري در تعليم و تربيت: پارادايم اصيل در تحول بنيادين نظام تربيتي

173

جايگاه فرهنگ بومي در شاخصه¬هاي اهداف تعليم و تربيت نوين ايران

174

بررسي تحول برنامه درسي آموزش ابتدايي با نگرشي بر آموزش فلسفه به کودکان

175

رخداد تحول، درسايه رخداد "فهم" در هرمنوتيک فلسفي گادامر و دلالت¬هاي آن براي اصلاح تعليم و تربيت

176

آموزش و پرورش و رويارويي با چالش هاي جهاني شدن براي تربيت ديني

179

تبيين و نقد مباني فلسفي تحول مفهوم يادگيري در طرح پايديا

183

جايگاه فناوري اطلاعات در سند تحول بنيادين آموزش وپرورش

184

فلسفه اسلامي و تحول در آموزش و پرورش

186

امکان بهرهگيري از نگاه پراگماتيسمي ديويي در حل تعارض سنت و مدرنيته در نظام آموزش و پرورش ايران

191

پست مدرنيسم و تاثير آن بر برنامه درسي ايران

195

مدرسه دانش آفرين: سناريوي جديد مدارس فردا

204

بررسي تربيت از منظر سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و مقايسه آن با ديدگاه شهيد مطهري

208

بررسي مؤلفه ‏هاي آموزش چند‏‏فرهنگي در محتواي آموزشي کتاب‏هاي مقطع پيش‏دبستاني ايران

213

نگاهي به اخلاق فضيلت و نقش آن در تحول تاريخي تعليم و تربيت اخلاقي

216

بازنگري در نقش معلم و شاگرد بر اساس مباني انسانشناختي نظريۀ انتقادي پائولو فريره

220

حيات طيبه مقدمه اي جهت وصول به قرب الي الله به عنوان هدف غايي در نظام تربيتي رو به کمال اسلام

222

فلسفه اسلامي و تحول در نظام آموزشي کشور

225

نگاهي به جايگاه و نقش فيلسوفان تعليم و تربيت در تكوين و تحول نظام جديد آموزشي ايران

231

بازنمايي هاي خام: نقطه عزيمت آموزش فلسفه (تفكر) به كودكان

232

بررسي آزادي از ديدگاه فيلسوفان و متفکران تعليم و تربيت و نقش آن در تحولات نظام آموزش و پرورش ايران

233

معرفي رويکرد اپيستومولوژيک جديد ساختنگرايي پيچيده در آموزش و پرورش؛ مدل پيچيدگي و شناخت

237

از مقوله اي بنام فلسفه تربيت معلم تا آرمانشهري بنام معلمان بدون مرز : جايگاه و نقش فلسفه تربيت معلم در تحول نظام آموزش و پرورش

242

بررسي چالشها و ارائه راهکارهايي جهت کيفيت بخشي به اجراي برنامه p4c در ايران

245

مقدمه اي بر تبيين ماهيت نظام آموزش و پرورش ايران از آغاز دوره ي مدرنيسم تا امروز

249

بررسي فلسفه ايجاد مدارس غيرانتفاعي و سازگاري آن با عدالت تربيتي از منظر متخصصان تعليم و تربيت: رويکردي هرمنوتيکي

251

تربيت معنوي و کارکردهاي تربيتي آن در تعليم و تربيت

255

پيدايش رويکرد سازنده گرايي و تحول در محيط هاي يادگيري

256

چگونگي عملياتي شدن مباني نظري سند تحول بنيادي در نظام آموزش و پرورش

260

چالش هاي آموزش تفکر انتقادي از ديدگاه فيلسوفان و روانشناسان

263

فلسفه¬ي تعليم و تربيت اسلامي و نقش آن در تحول نظام آموزش و پرورش ايران

267

نگاهي به نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي- يادگيري با تاکيد بر رويکرد سازنده گرايي

268

فلسفه تربيت اسلامي در چشم انداز آينده

274

واکاوي بنيان¬هاي تفکر انتقادي در انديشه¬هاي ژاک دريدا و ميشل فوکو و کاربردپذيري آن در تعليم و تربيت

282

بررسي توجهات سند ملي آموزش و پرورش به ذهنيت فلسفي دانش آموزان

290

چگونگي تربيت در جامعه مهدوي و تبيين اخلاق حرفه¬اي معلمان در عصر جهاني شدن

296

آرمان¬شهرگرايي و تحول در آموزش و پرورش

299

جايگاه تربيت عاطفي در تعليم و تربيت اسلامي

300

بررسي ماهيت موسيقي و دلالتهاي تربيتي آن در ابعاد عاطفي ، اخلاقي ، اجتماعي و نقش آن در تحول مفهوم فرآيندهاي تربيتي

307

جايگاه تربيت شهروند اسلامي در تحول نظام آموزش و پرورش

310

تحول تربيتي در پارادايم پيچيدگي

321

بررسي نقش تعليم و تربيت در تکوين هويت فردي در عصر اينترنت با نگاهي به فلسفه هستي

322

انديشه هاي رورتي و تاثير آن بر تحول رابطه معلم و شاگرد

324

مطالعه ي تطبيقيِ مباني فلسفيِ تحوّلِ آموزش وپرورش ايران و فرانسه

330

بنيان هاي تحوّل آموزش و پرورش از ديدگاه روسو و فارابي

336

بررسي مباني فلسفي سند برنامه درسي ملي ايران

339

تبيين نظام آموزشي اسلامي - ايراني با تاکيد براهداف و اصول تربيتي برمبناي

340

بررسي و تبيين رويکرد پساساختار گرايي،تحول در برنامه درسي

346

بررسي توانمندي ها و کاستي هاي فلسفه هاي تعليم و تربيت اسلامي معاصر بر اساس بايسته هاي تحول گرايي در تعليم و تربيت

347

بررسي سوگيري تحول زايي در نظريه هاي تعليم و تربيت اسلامي معاصر بر اساس مباني نظري اسلام در باب تحول زايي تعليم و تربيت

349

مقايسه‏ ي تطبيقي انديشه‏ هاي تربيتي ملاصدرا و روسو

356

امکانات شبکه هاي اجتماعي مجازي در ايجاد تحول تربيتي (با تاکيد بر اهداف سند تحول بنيادين)

358

تحليل سير تاريخي فمينيسم بر تحولات تعليم و تربيت با تاکيد بر ديدگاه تطبيقي امام علي (ع) و لاکان

361

طراحي مدلي براي تغييربرنامه هاي درسي در پرتو يافته هاي فلسفه تربيت در جمهوري اسلامي ايران

370

موانع و چالش هاي تحول در آموزش و پرورش از منظر پساساختارگرايي

377

برنامه درسي معنوي ، چيستي و چرايي

383

مقايسه نشانه شناسانه ي تحول در نظام آموزش وپرورش مترقي ونظام آموزش وپرورش ايران

384

ايجاد تحول در نظام آموزشي كشور با توجه به روش هاي تفكر فلسفي»

385

بررسي ماهيت تحول از منظرمعنا گرايي (ساختار گرايي و پسا ساختار گرايي) و دلالت هاي آن بر تعليم و تربيت

396

پژو هش هاي تربيتي و نقش آن در نظام آموزش و پرورش ايران

397

نقش فلسفه ي اشراق و دلالت هاي تربيتي آن در ترسيم چشم انداز تحولات مطلوب آموزش و پرورش ايران

398

نقش فناوري اطلاعات در تحول هدفهاي آموزشي بر مبناي نگرش نظريه پردازان انتقادي

400

تحول در آموزش علوم بر مبناي فلسفه¬ي علم پسا اثبات¬گرا

404

تحليل اثر گذاري فلسفه برنامه درسي چندفرهنگي بر خط مشيهاي نظام آموزش و پرورش ايران و نحوه رويارويي با مسايل و رويدادهاي آن

410

تبيين و بررسي ديدگاه هرمنوتيکي ريکور براي بهبود و تحول در برنامه درسي آموزش و پرورش

416

رويکرد ساختارگرايي و پساختارگرايي در مواجهه با فرهنگ و نسبت آن با تعليم و تربيت

424

جايگاه ديدگاه هرمنوتيکي در سند تحول بنيادين آموزش وپروش

425

شکاف ديجيتال پارادايمي نو در آموزش و پرورش

428

نگاهي به آموزش شهروندي اسلامي با تاکيد بر نهج البلاغه

429

مبناي فلسفي راهکار تاکيد بر معلم محوري ... در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش

434

سير تغيير پارادايم ها در تعليم و تربيت

435

بررسي تطبيقي اهداف تربيتي از ديدگاه برزينکا و مباني سند تحول بنيادين نظام تربيت جمهوري اسلامي ايران

441

بررسي و تبيين مباني هستي شناسي سند تحول راهبردي نظام تربيت رسمي جمهوري اسلامي ايران و مقايسه تطبيقي آن با مباني هستي شناسي رئاليسم انتقادي روي باسکار

444

تحليل سير تاريخي رويکرد فلسفي رئاليسم در تحولات مفهومي در نظام آموزش و پرورش (از رئاليسم تا رئاليسم انتقادي).

445

تحول در نظام تربيتي يا نظام تربيتي تحول آفرين: تحليل انتقادي گفتمان چهار دهه تحول در نظام تربيتي بعد از انقلاب اسلامي

449

بررسي ارتباط آموزش فلسفه براي کودکان با تربيت شهروند جهاني

451

بررسي ابعاد فلسفي سند چشم انداز نظام تعليم و تربيت و نقد دروني آن

452

نقدي برآموزش تکنولوژي محور در فلسفه هايدگر

455

فلسفه تربيتي آموزش از دور

457

بررسي ديدگاه پست مدرنيزم درباره ي ارتباط فاوا با تعليم و تربيت

458

مباني، اصول و اهداف تعليم و تربيت کثرت گرايي و دلالتهاي تربيتي آن در نظام آموزشي ايران

465

بررسي و نقد مباني نظري سند تحول بنيادين آموزش و پرورش

467

تاثير پديدارشناسي ذهن بر تحول روش شناسي پژوهش تربيتي

468

ايدئولوژي گرايي و محافظه کاري به مثابه چالش هايي فراروي تحول تربيتي در رويکردهاي سنت گرايانه.

469

تبيين فلسفي شکاف بين «مباني نظري تحول بنيادين آموزش و پرورش» و «مؤلفههاي سند تحول» در خصوص «نقش و جايگاه تربيت عمومي»

470

تعليم و تربيت سکولار: تحول يا تهديد

473

تحليل محتواي کتاب هاي درسي بخوانيم و بنويسيم دوره ابتدايي از منظر توجه به مقوله هاي آموزش فلسفه به کودکان در راستاي تحول بنيادين در نظام آموزش و پرورش

482

امکان¬سنجي گفت¬وگو در سند ملي آموزش¬وپرورش و ارائه مدل گفت¬وگوي صحيح مبتني بر گفت-وگوهاي قرآني

490

مباني فلسفي رويکردتلفيقي دربرنامه ي درسي درتحول آموزش و پرورش

492

تربيت شهروندي از منظرپست مدرنيسم و نقد اشارات براي آموزش شهروندي در ايران

499

بررسي جايگاه تربيت شهروند جهاني در تحول نظام آموزش و پرورش

500

تلفيق اصالت هستي صدرايي با هستي گرايي معاصر: مبناي اهداف آموزش و پرورش

504

نقد و بررسي«اهداف تفصيلي فعاليت هاي دوره پيش دبستاني» در برنامه درسي ملي جمهوري اسلامي ايران از منظر رويکرد اسلامي عمل

506

تحليل تطبيقي تلاشهاي صورت گرفته در عرصه فلسفه تعليم و تربيت جمهوري اسلامي ايران

510

ثنويت مبناي فلسفي تحول درآموزش وپرورش

511

بررسي فلسفي مولفه هاي اصلي انقلاب اسلامي به مثابه ظرفيت هايي براي تحول در نظام آموزش و پرورش و آسيب شناسي عدم بهره گيري شايسته از آنها

512

بررسي ويژگي هاي يک نظام آموزشي مبتني بر نظريه دموکراسي تفاهمي

513

مروري تطبيقي بر جايگاه رويکرد ايمان ديني کودک و نوجوان در سند تحول نظام آموزش و پرورش

514

پديده جهاني شدن در آموزش و پرورش ايران

515

عدالت و آموزش و پرورش: نگاهي به رويكردهاي عدالت آموزشي

517

بررسي تحول در نظام آموزش وپرورش کشور با توجه به رويکرد زيبايي شناسي اسلامي

518

تبيين راهکارهاي پرورش مهارتهاي تفکر انتقادي؛ زمينه اي براي تحول يادگيري فراگيران

521

تبيين و طراحي مدل شايستگي هاي تفکر انتقادي

523

تحليل مفهومي تربيت در مباني نظري تحول بنيادين در نظام تربيت رسمي و عمومي و دلالتهاي آن در سياستگذاري تحول در آموزش و پرورش با تأکيد بر نقش رسانه

525

هدفمندي آفرينش در فلسفه اسلامي و چالش هاي تربيتي آن

526

تحول در آموزش پرورش از طريق بازشناسي مفهوم انسان فرهيخته

535

واکاوي هويت و ابعاد مختلف آن در سند تحول بنيادين

537

تأملي بر رويكردهاي تربيت ارزشي: نگاهي به جايگاه تربيت ارزشي و تحول آن در نظام آموزش و پرورش ايران

538

فلسفه تکنولوژي آموزشي: کاربرد در آموزش و يادگيري معاصر

541

کلاس به مثابه متني سيال با تکيه بر نظريه دريدا درباره نشانه

544

تحولي در اخلاق تدريس: تحليلي مبتني بر نظريه اعتباريات علامه طباطبايي

1001

مباني فلسفي راهکار مدرسه محوري در سند تحول آموزش و پرورش

1003

بسترهاي تحول فهم معلم از تعاملات آموزشگاهي: از هرمنوتيک فلسفي گادامر تا پديدارشناسي تأويلي ريکور

1005

پاردوکس اقتدار و آزادي در تعليم و تربيت: نظريهها و رويکردها

1010

فلسفه و فيلسوف آموزش و پرورش در ايران به کدام سو مي رود؟(يا بايد برود)

1011

نقش معلمان در اصلاحات نظام هاي آموزشي

1012

هستي شناسي تغيير در پارادايم فرايندي در برابر پارادايم اتمي:تحليل واسازانه فلسفه تغيير در تربيت

1013

تحليل تطبيقي انديشه هاي اپل و برنشتاين درباره نسبت تغيير ساختار اجتماعي و تغيير برنامه هاي درسي

1500

تحليل مفهومي و جامعه شناختي تعاريف «تربيت اسلامي» براساس سطح كليت و عينيت

1501

ارائه الگوي ارزيابي سازواري نظريه ترکيبي در فلسفه تعليم و تربيت؛ بررسي موردي سازواري «فلسفه تربيت جمهوري اسلامي ايران» در سند ملي تحول بنيادين آموزش و پرورش

1504

فلسفه¬ي تعليم و تربيت به مثابه کنشي روشنگرانه در پرتو صورتبندي روشنگريِ پست مدرن

1505

پديدارشناسي تغيير در نظام تعليم و تربيت بر اساس نگرش مايکل فولن

1520

تجربه ي زيباشناختي تحولي جديد در شيوه هاي ياددهي-يادگيري

1522

نقش آموزش مبتني بر صلح در تحولات تعليم وتربيت جمهوري اسلامي ايران

1525

بررسي تطبيقي تربيتديني ايمانگرايانه مسيحي و اسلامي با تأکيد بر ديدگاههاي سورن کرکگور و ملا محمد استرآبادي

1527

ملاحظات جنسيتي در راستاي تحول در نظام تربيت رسمي و عمومي ايران

1528

بررسي سير تحول آموزشهاي شهروندي در بافت ايدئولوژيک جامعهي ايران

1529

تحليل تبارشناسانه سير تحول نظام هاي آموزشي

1540

بررسي جايگاه آموزش دختران در سند تحول بنيادين نظام آموزش وپرورش

1541

تحول در تربيت ديني، ضرورت آموزش و پرورش دنياي معاصر



  تعداد بازدید کنندگان :300179
©2011 Ferdowsi University Of Mashhad.